اخبار و تازه ها

اگر قصد لاغری دارید دور 10 خوراکی را خط بکشید

غذاهایی که میخورید، میتوانند بر وزن شما اثر مهمی داشته باشند بعضی از غذاها،مثل ماست پر چرب و تخم مرغ ها میتوانند به کاهش وزن کمک کنند برخی دیگر از غذاها، مثل محصولات فرآوری شده و تصفیه شده میتوانند باعث افزایش وزن میشوند . خوب می دانید که برای کاهش وزن ، چربی سوزی ، آب کردن شکم و در یک کلام لاغری بایستس به رژیم غذایی و خوراکی که در طول روز دارید دقت کنید ؛ پیش از بارها در مورد آنچه باید بخورید تا سریع تر وزن کم کنید صحبت کرده ایم اما در مورد نباید ها چطور ؟ ادامه این بخش از نمناک مربوط به نخوردنی هایی است که برای لاغری باید بشناسید.
1- سیب زمینی سرخ شده
سیب زمینی یک غذای سالم و غنی است اما سیب زمینی سرخ شده و چیپس اینگونه نیستند. آنها کالری بالایی دارند و ما به راحتی بسیاری از آنها را میخوریم ؛ در مطالعات مشاهده شده،مصرف سیب زمینی سرخ شده و چیپس با افزایش وزن ارتباط دارد علاوه بر این،سیب زمینی سرخ شده و کبابی ممکن است.حاوی مواد سرطانی به نام آکریل آمید باشد بنابراین،بهتر است سیب زمینی ساده و پخته بخورید.
2- نوشیدنی های قندی بسیار موثر در چاقی
نوشیدنی های قندی شیرین، مانند نوشابه یکی از ناسالم ترین غذاها در این سیاره است آنها به شدت با افزایش وزن ارتباط دارند و مصرف بیش از حد آنها میتوانند اثرات مضری داشته باشند، حتی اگر نوشیدنی های شیرین حاوی کالری زیادی هم باشند،مغز شما آنها را مانند مواد غذایی جامد ثبت نمیکند. شکر مایع به شما احساس پر بودن و سیری نمیدهد،و شما برای جبران آن باید غذایی زیادی بخورید تا این کالری را جذب کنید اگر به طور جدی تصمیم بر از دست دادن وزن دارید، به طور کامل از نوشیدنی های …

دیدگاهتان را بنویسید