اخبار و تازه ها

لاغری سریع شکم بدون ورزش را امتحان کنید

اگر به فکر لاغری سریع شکم بدون ورزش هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است. در این مقاله قصد داریم بهترین راهکار برای کاهش وزن را به شما آموزش دهیم با جیمیتو همراه باشید.

 

شکم برآمده، بخش بزرگی از داستان زندگی من است. از اولین خاطراتم تا همین امروز، روزی را یاد ندارم که شکم نداشته باشم. با وجود اینکه غذا کم می‌خورم یا حتی در دورانی که مجبور بودم فعالیت شدید داشته باشم، باز هم این شکم با من بود. برای لاغری سریع شکم هر کاری که لازم بود انجام دادم، از ورزش‌های سنگین تا رژیم‌های غذایی مؤثر به مانند کتوژنیک. در نهایت توانستم بزرگ‌تر شدن شکمم را کنترل کنم و به روش لاغری سریع شکم بدون ورزش سنگین و سخت برسم. امروز در جیمیتو هستم تا با شما در مورد لاغری سریع شکم بدون ورزش صحبت کنم. همراه من بمانید.

 

قبل از اینکه به سراغ آب کردن شکم برویم، می‌خواهیم در مورد اینکه چرا به یک باره شکم ما شروع به چاق شدن و برآمدن می‌کند، صحبت کنیم..

 

شناخت قبل از لاغری سریع شکم

در کنار شکم معمولاً پهلو هم شروع به چاق شدن می‌کند و مشکلات ما را دو چندان می‌نماید. از این رو باید دلایل مربوط به چاق شدن شکم را قبل از اینکه نیاز به روش‌های لاغری سریع شکم بدون ورزش یا با ورزش داشته باشیم، بدانیم و از چاق شدن آن جلوگیری کنیم.

چربی‌های شکمی به دو دسته بزرگ تقسیم می‌شوند:

  • چربی احشایی
  • چربی زیرپوستی

چربی شکمی نه فقط از لحاظ زیبایی بلکه از جهات مختلفی اهمیت دارد. رشد چربی در شکم و پهلو نشان از افزایش چربی‌های احشایی و زیرپوستی است. اگر بخواهیم میزان خطرات این دو نوع چربی را مقایسه کنیم، چربی احشایی بسیار خطرناک‌تر از چربی زیرپوستی است. زمانی که شما نیاز به لاغری سریع شکم بدون ورزش دارید، مسلماً شکمتان چاق شده است. متأسفانه تنها نمود ظاهری این است و در درون بدن شما اندام‌های دیگرتان نیز به چربی دور اندام‌ها دچار شده‌اند از جمله قلب و کلیه‌ها.

 

دلایل چاقی شکم

چاق شدن شکم می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سکون بیش از حد همانند اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی
  • خوردن میان وعده‌های زیاد و پرانرژی
  • رژیم غذایی بدون پروبیوتیک
  • افسردگی
  • خوردن نوشیدنی‌های گازدار
  • وعده غذایی زیاد
  • فقدان ورزش
  • رژیم غذایی بدون فیبر
  • استرس شدید در زندگی
  • سیگار کشیدن
  • شام دیر وقت
  • مصرف مواد غذایی پرچرب
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی

 

لاغری سریع شکم بدون ورزش

برای خود من یکی از جذاب‌ترین عنوان‌هایی که می‌توانم در یک مقاله مشاوره لاغری بشنوم، «لاغری سریع بدون ورزش» است. چون که برای لاغری در این روش نه نیازی به ورزش داریم نه نیازی به صبر زیاد. اما پیدا کردن روش لاغری سریع شکم بدون ورزش به این سادگی هم نیست و حتی اجرا کردن آن هم به ظاهر ساده اما عملاً دشوار است. برای لاغری سریع شکم بدون ورزش باید شما بتوانید همه عادت‌های روزانه خودتان را کنترل یا حتی آن‌ها را به شدت تغییر دهید. اما در عوض نیازی به گرفتن رژیم‌های دیوانه کننده لاغری نخواهید داشت.

بر اساس نظر توصیه کنندگان متخصص این شیوه از لاغری، شما می‌بایست مقدار پتاسیم، کلسیم و همچنین منیزیم مصرفی خود را افزایش و تا جایی که می‌توانید مصرف مواد کربوهیدراتی را کم کنید. ساده‌ترین و اولین گامی که باید برای شروع لاغری سریع بدون ورزش بردارید، این است که به جای خوردن میان وعده‌های کربوهیدراتی، میان وعده‌های سالم به مانند میوه‌ها را جایگزین کنید.

به این ترتیب، بدن شما در طول روز به مقدار کافی مواد مغذی به همراه بسته‌های سرشار از فیبر دریافت می‌کند که همگی به شما در لاغری سریع شکم بدون ورزش کمک می‌کند. اگر شما می‌خواهید برای کوتاه مدت لاغر بمانید، استفاده از سبزیجات دارای فیبر زیاد همانند کلم و کلم بروکلی گزینه خوبی است. اما اگر می‌خواهید که لاغر شوید و لاغر بمانید باید سبک زندگی خودتان را به سبک زندگی لاغری سریع شکم بدون ورزش نزدیک کنید. چگونه؟

لاغری سریع شکم بدون ورزش

برای لاغری سریع شکم بدون ورزش زودتر بخوابید

ساده‌ترین از این مگر می‌شود، زودتر بخوابید تا لاغر شوید! خوابیدن دلیل لاغری شما نیست بلکه شما با زودتر خوابیدن به خودتان فرصت خوردن غذاهای پرکالری شبانه که معمولاً هیچ وقت هم به‌خوبی هضم و جذب بدن نمی‌شوند، را می‌گیرید. همچنین خواب کافی در طول شبانه‌روز، متابولیسم بدن شما را تنظیم می‌کند به این صورت که بدن در کم خوابی به مقدار کمتری کالری مصرف می‌کند اما اگر خواب کافی داشته باشید و سرحال باشید مسلماً نه تنها سلول‌های بدن، بلکه اشتیاق شما نیز برای سوزاندن کالری افزایش می‌یابد. توصیه شده است که در شبانه‌روز، یک فرد بالغ در حدود ۷ ساعت خواب شبانه داشته باشد. بنابراین اگر می‌خواهید لاغری سریع شکم بدون ورزش را تجربه کنید، زودتر به رخت خواب بروید.

 

برای لاغری سریع شکم بدون ورزش هیچ وعده‌ای را از دست نده

یکی دیگر از روش‌هایی که باعث می‌شود متابولیسم بدن به عنوان یک راه کمکی برای لاغری سریع شکم بدون ورزش فعال‌تر شود، خوردن همه وعده‌های غذایی است. وعده‌های غذایی برای ما با فاصله زمانی ۳ تا ۴ ساعت تعریف شده است، در این تعریف صبحانه جایگاهی مهم ایفا می‌کند.

تحقیقات بر روی عده زیادی از افراد نشان داده است که از دست دادن وعده صبحانه باعث می‌شود، بعد از یک روز هورمون‌های مربوط به گرسنگی و افزایش اشتهای افراد به شدت افزایش یابد. پس باید صبحانه را کامل بخورید و پس از آن، میان وعده سالم میل نمایید تا وقت ناهار برسد. در طول این مدت بدن شما شروع به سوزاندن کالری و همچنین لاغری می‌کند. ناهار سالم خودتان را بخورید و چند ساعت بعد، میان وعده‌ای شامل میوه میل کنید، در نهایت شام را کم و زودتر از همیشه بخورید.

 

برای لاغری سریع بدون ورزش حرکت کنید

بیشتر ما به زندگی ماشینی عادت کردیم و دوست داریم که برای ساعت‌های طولانی پشت میز کامپیوتر و اداره خودمان بمانیم و کارهای روزانه انجام دهیم اما اگر می‌خواهید لاغری سریع شکم بدون ورزش تجربه کنید، باید کمی به خودتان زحمت بدهید و تکان بخورید.

اگر خانم خانه‌دار هستید، بیشتر از قبل کارهای خانه را انجام دهید، در خانه راه بروید، ورزش‌های داخل خانه انجام دهید و تحرکتان را بیشتر کنید. اگر کار اصلی شما بیرون از خانه و قرار است پشت میز به مردم خدمت کنید، هر از چند گاهی بلند شوید، راه بروید، برای خودتان چای بریزید.

هیچ وقت بالا و پایین آمدن از پله‌های دفترکارتان را فراموش نکنید، یکی از بهترین روش‌های لاغری این است که آسانسور و پله‌برقی را فراموش کنید و از پله‌ها بالا بروید. به طور کلی هر چقدر سکون بیشتری داشته باشید، شکم بزرگ‌تری هم خواهید داشت.

 

برای لاغری سریع شکم بدون ورزش آب بیشتر بخورید

باورپذیری این موضوع که می‌توان برای لاغری سریع شکم بدون ورزش، آب زیاد خورد کمی سخت و دشوار است اما مطالعات نشان از این دارد که خوردن آب زیاد به لاغری بدن و شکم کمک می‌کند. خوردن آب به معنی این است که بدن به خود زحمت دهد تا آب اضافی را دفع کند. پس شما مجبور خواهید شد از پشت میز به سمت سرویس‌های بهداشتی بروید. از طرفی اندک کالری توسط کلیه‌های شما برای فراوری آب مصرف می‌شود.

اگر با جیمیتو همراه بوده باشید در یکی از مقاله‌های ما خواندید که آب سرد بیش از آب ولرم می‌تواند به لاغری شما کمک کند. دلیل این است که آب سرد به محض وارد شدن به بدن شروع به گرفتن گرما از اندام‌ها و گرم شدن می‌کند در این حالت علاوه بر کالری مصرفی کلیه‌ها، اندک کالری دیگری برای گرم شدن آب خنک نیز مصرف می‌شود. پس آب خنک بخورید تا لاغری سریع شکم بدون ورزش را تجربه کنید.

بهتر است این را هم بدانید، خوردن آب قبل از غذا به مقدار زیادی اشتهای شما را کور می‌کند. علاوه بر آب، مواردی به مانند سالاد سبزیجات، مقداری پیش‌غذای تند فلفلی و دیگر پیش‌غذاهای سالم می‌توانند نقش مشابهی داشته باشند. لذا قبل از اینکه دست به خوردن شام ببرید، مقداری آب بخورید تا حجم معده شما پر شود و زودتر از قبل دست از غذا خوردن بکشید.

 

برای لاغری سریع شکم بدون ورزش قهوه بخورید

قهوه هر چند تیره است اما کارنامه سلامتی سفید و روشنی دارد. قهوه دارای مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان است همچنین این نوشیدنی در خود مقادیر فراوانی منگنز، منیزیم و پتاسیم که قبلاً هم به آن‌ها اشاره کردیم، دارد. با نوشیدن قهوه نه تنها لاغری می‌شوید بلکه خطر بروز حملات قلبی و انواع التهاب‌ها را نیز کاهش می‌دهید. کارشناسان اعلام کردند که قهوه دارای مواد مغذی است که سوخت و ساز بدن به ویژه چربی سوزی در ناحیه شکمی را افزایش می‌دهد و شما می‌توانید از این معجزه برای لاغری شکم خود استفاده کنید.

برای دیدن اثر لاغری با قهوه باید در روز، حداقل دو لیوان از آن میل کنید. البته توصیه می‌کنیم در کنار خوردن قهوه، میزان کلسیم دریافتی بدن را نیز افزایش دهید. بر اساس تحقیقات، قهوه کلسیم بدن را دفع و موجب پوکی استخوان می‌شود لذا در کنار قهوه می‌توانید شیر بگنجانید.

 

برای لاغری سریع شکم بدون ورزش آجیل بخورید

چه رژیم غذایی خوبی برای لاغری شکم شما انتخاب کردیم، مصرف آجیل! بر خلاف تصور شما که افزایش وزن روزهای بعد از عید نوروز به دلیل مصرف آجیل است، خوردن آجیل مناسب باعث لاغری می‌شود. مطالعات نشان داده است که کسانی که آجیل بدون فراوری مصرف می‌کنند، ۶۲ درصد از وزن و همچنین ۵۶ درصد از چربی خود را با ورزش بیشتر از دست می‌دهند. دلیل این افزایش سوخت و ساز، وجود فیبرهای مانع جذب چربی در بدن است. توصیه شده است که تعداد بادام در آجیل را افزایش دهید.

آجیل چرا شکم شما را لاغر می‌کند؟ به این دلیل که چربی‌های اشباع نشده این ماده مغذی به عنوان یک عامل تحریک کننده چربی‌های دور شکمی را از بین می‌برند. همچنین خوردن آجیل به شما انرژی مضاعفی برای انجام ورزش و همچنین فعالیت‌های روزانه می‌دهد تا بتوانید برای لاغری بیشتر از قبل تلاش کنید. پس آجیل بخورید، تا لاغر و قوی شوید.

 

برای لاغری سریع شکم بدون ورزش بیشتر شکمتان را ببینید

این قسمت از سبک زندگی لاغری سریع شکم بدون ورزش بیش از اینکه جنبه رژیم غذایی داشته باشد، جنبه فکری دارد. اگر روزانه سعی کنید حمام کنید، جلو آینه بایستید، لباس‌هایی که قبلاً برای شما مناسب بودند و حالا تنگ شدند بپوشید انرژی بیشتری برای آب کردن شکم خود به دست خواهید آورد. با مخفی کردن شکم زیر پیراهن‌های بزرگ نمی‌توانید از شر مشکلات آن خلاص شوید و روز به روز چاق‌تر هم می‌شوید.

دیدن شکم برآمده از لحاظ روحی شاید ممکن است برای روزهای اول باعث سرخوردگی شود اما در نهایت به شما انگیزه مضاعفی برای ورزش کردن، رعایت کردن رژیم غذایی مناسب و دیگر روش‌های لاغری سریع شکم می‌دهد. پس از اینکه جلو آینه بایستید و سؤال کنید چه کسی چاق‌ترین فرد خانه است، نترسید.

 

برای لاغری سریع شکم بدون ورزش صبحانه شیر بخورید

در مورد کلیت لاغری سریع شکم بدون ورزش گفتیم که هر چقدر مصرف منیزیم، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید، بیشتر لاغر می‌شوید. حال با ماده مغذی سر و کار داریم که همه این سه را در خورد دارد، شیر.

صبحانه خودتان را به همراه شیر آغاز کنید تا بدنتان در آغاز روز مقدار کافی کلسیم دریافت کند. کلسیم کافی سوخت و ساز بدن را به سمت مصرف کالری بیشتری و لاغری پیش می‌برد. اگر نمی‌توانید شیر خالص بخورید، طعم‌دهنده‌های بدون قند اضافه نمایید یا آن را درون تکه‌هایی از بسته‌های غذایی مخصوص صبحانه خالی کنید.

همچنین در طول روز خوردن شیر را فراموش نکنید، مسلماً اگر بتوانید میان وعده‌های خودتان را از چای به شیر تبدیل کنید تا علاوه بر سلامتی، لاغری را نیز تجربه نمایید.

 

برای لاغری سریع شکم بدون ورزش آرام تر غذا بخورید

یک تغییر ساده در غذا خوردن به شما کمک خواهد کرد تا از شر شکم برآمده خلاص شوید. هرچقدر غذا را بیشتر در دهان نگه دارید و آن را بجوید، بر اساس نظر متخصصان بیشتر لاغر می‌شوید. از دو جهت می‌توان به این موضوع پرداخت، یک اینکه هر چقدر آهسته‌تر غذا بخورید، برای مثال هر لقمه را ده بار بجوید میزان اشتهای شما برای خوردن غذا در ادامه کاهش پیدا می‌کند. از سوی دیگر زمانی که غذای به‌خوبی هضم شده وارد معده و روده می‌شود، این دو اندام زحمت زیادی برای جذب مواد مغذی نمی‌کشند و املاح به سادگی در روده جذب می‌شود.

همچنین زمانی که شما سریع غذا می‌خورید، بیش از همیشه هوا به درون معده خودتان می‌فرستید که خود یکی از عوامل بروز نفخ شکم و بالا آمدن آن است. پس بیایید از امروز با لقمه‌های خورده شده در دهانمان بیشتر بازی کنیم تا لاغرتر شویم.

 

برای لاغری سریع شکم بدون ورزش پروبیوتیک بخورید

خوشبختانه این روزها واژه غنی شده از پروبیوتیک را روی اغلب محصولات لبنی مشاهده می‌کنیم و کافی است که شما در انتخاب محصول مورد نظرتان بیشتر دقت کنید تا پروبیوتیک بیشتری هم دریافت کنید. اما اگر نمی‌دانید پروبیوتیک چیست لازم است بگوییم که این عبارت عنوان عمومی برای دسته بزرگی از باکتری‌های مفید موجود در روده‌ها است که به جذب مواد مغذی در بدن کمک می‌کنند. همچنین این باکتری‌ها از بروز برخی مشکلات گوارشی هم جلوگیری می‌کنند. متأسفانه بدن نمی‌تواند مواد غذایی این باکتری‌ها را به خودی خود تأمین کند و شما نیاز دارید برای داشتن این باکتری‌ها، از محصولات پروبیوتیک مصرف کنید.

برای اینکه بدانید روده‌هایتان مثل بنز کار می‌کند و همه مواد مغذی را از غذا دریافت می‌نماید، محصولات پروبیوتیکی شامل ماست و پنیر غنی شده بخورید. مسلماً این کار سخت‌تر از ورزش کردن نیست.

همچنین در کنار این محصولات خوردن میوه‌ها، آجیل، دانه‌ها و غلات به شما و رشد باکتری‌های پروبیوتیک در بدن کمک می‌کند.

 

برای لاغری سریع شکم بدون ورزش، استراحت کنید

جالب است که شما نه تنها قرار نیست ورزش کنید بلکه باید بیشتر هم استراحت کنید و به بدن خودتان بگویید که خیالش تخت باشد! بر اساس مطالعات انجام شده، هر چقدر بدن شما میزان کمتری هورمون استرس داشته باشد، مقدار چربی ذخیره شده کمتری هم دارد. لذا زمانی که شما به بدن خودتان فرصت می‌دهید که آرامش از دست رفته را بازیابی کند و از شر هورمون‌های استرس خلاص شود، درصد چربی خونتان نیز کاهش می‌یابد.

از طرفی زمانی که شما استراحت کرده باشید، ولع کمتری به خوردن غذا و رفع خستگی با غذا خوردن خواهید داشت. به همین دلیل شما باید در طول روز ۲۰ دقیقه را صرف بازیابی آرامش و استراحت کنید تا لاغر شوید.

 

برای لاغری سریع شکم بدون ورزش راه بروید

بیان واضحات است اما لازم است که بدانید برای لاغری سریع شکم بدون ورزش نیاز دارید که حداقل نیم ساعت در طول روز پیاده‌روی داشته باشید. پیاده‌روی نه تنها کالری می‌سوزاند بلکه به شما کمک می‌کند تا متابولیسم بدنتان را برای سوزاندن بیشتر چربی‌ها زنده نگه دارید. قدم زدن مداوم در طول روز به عنوان یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین روش‌های لاغری سریع شکم بدون ورزش شناخته می‌شود.

 

برای لاغری سریع شکم بدون ورزش چای سبز بخورید

تحقیقات انجام شده نشان داده است که خوردن چای سبز به مانند قهوه می‌تواند سایز لباس‌هایتان را کوچک‌تر کند. چای سبز دارای ترکیبی به نام کاتچین است که به سریع‌تر شدن سوخت و ساز چربی در بدن کمک زیادی می‌کند. به همین دلیل بدن شما انرژی و چربی‌های بیشتری مصرف می‌کند. همچنین خوردن چای سبز به بدن شما کمک خواهد کرد که در کبد، چربی بیشتری بسوزد. مطالعات می‌گویند که خوردن روزی ۴ لیوان چای سبز به مقدار زیادی در لاغری سریع شکم بدون ورزش مؤثر است.

لاغری سریع شکم بدون ورزش

برای لاغری سریع شکم بدون ورزش نمک را کم کنید

نمک کمتری بخورید تا شکم برآمده نداشته باشید. کارشناسان معتقدند که کاهش مصرف نمک به میزان ۳ گرم در روز توسط محدود کردن خوردن مواد غذایی فراوری شده به مقدار زیادی در دفع آب و همچنین لاغرتر شدن شکم بدون ورزش کمک می‌کند.

شما می‌توانید به جای اینکه نمک به غذای خود بزنید از مقدار کمتری ترشی در کنار غذا استفاده کنید همچنین نمک های دریایی به مراتب بهتر از نمک فراوری شده است.

 

جمع‌بندی

برای لاغری سریع شکم بدون ورزش نیاز نیست کار خارق‌العاده‌ای انجام دهید، کافی است که برخی از عادت‌های معمول خودتان را تغییر دهید و امیدوار باشید که شکمتان لاغر شود. توصیه همیشگی ما این است که اگر احساس کردید بزرگ شدن شکمتان غیرعادی است، به پزشک مراجعه کنید در برخی موارد شکم و تغییر شکل آن می‌تواند نشان از بیماری‌های متابولیسمی باشد. لذا قبل از هر تغییر در زندگی برای درمان مشکلات پیش آمده از افراد متخصص کمک بگیرید. سالم و تندرست و لاغر بمانید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید